måndag 21 februari 2011

Summering av helgen

Tänkte då sumera helgen..

I fre som jag tidigare berättat var jag ute med Alexa, Magnus & Stoffe.
Kvällen hade kunnat vart bättre men den funkade ialla fall.

I lör låg jag och var bakis typ hela dagen, kollade på Sex And The City, och jag måste säga att det är typ världens bästa serie! Spelar ingen roll hur mycket man kollar på det för man tröttnar aldrig :)

I sön promenerade jag ganska mycket, trotts att det var så pass kallt ute! 
Sen började jag även med att baka smycken och planera smycken inför visningen som är om 1,5 vecka. Måste beställa pyssel grejer idag!
Senare på kvällen tog jag och Joel en biltur till Lindholmen och letade efter Posten, där jag ska hämta ut mitt körkort som jag inte gjort än! Vi letade och letade, och till slut hittade vi det haha. 
Sen följde han med hem en stund också, så det blev rätt sent vilket var lite dumt. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar